Stratégiai tanácsadás

Tanácsadási szolgáltatásainkat a vállalati döntések stratégiai szintjein is biztosítjuk. Célunk, hogy ügyfeleink hosszútávú piaci sikerét olyan döntés támogató szolgáltatásokkal és rendszerekkel alapozzuk meg, melyek akár több év távlatában is meghatározzák a vállalat üzleti irányultságát, illetve elvégezzük a stratégiai célok operatív folyamatokba való bevezetését is.

Stratégiai tanácsadás szolgáltatásunk főbb területei:

Stratégiai folyamattervezés

EBPM

BPR

Üzleti integráció

Döntési folyamatok elemzése

Üzletszerzési lehetőségek

Stratégiai folyamattervezés

A stratégiai folyamattervezés célja, hogy a vállalkozás üzleti stratégiájának megvalósítása érdekében olyan operatív folyamatok kerüljenek kialakításra, amelyek megfelelően támogatják azt a napi tevékenységek szintjén.

A vállalati stratégia kialakítása során kialakulnak azok a legfőbb tevékenységi területek és üzleti elvárások, amelyek mentén a vállalat hosszútávon működni kíván.

A kialakult célok elérése érdekében a vállalat napi tevékenységében is meg kell jelennie a stratégiai célok és vállalásoknak való megfelelésnek.

Ennek legjobb módja, ha a sarokcélok megállapítását követően optimalizált napi folyamatokat vezetünk be. Ennek során definiáljuk a vállalkozás alaptevékenységét és sikertényezőit, valamint feltárjuk azokat a gyenge pontokat, melyek alapvetően befolyásolhatják a szervezet eredményességét.

Ugyanekkor kijelöljük a folyamattervezés és optimalizáció üzleti céljait is. Ezen információk birtokában részletes stratégiai folyamattervet készítünk, melyben meghatározzuk a sikerhez szükséges részletes folyamatokat – természetesen folyamatos konzultáció és egyeztetés mellett.

Amikor a folyamatterv elkészült és az üzleti igények pontosan meghatározásra kerültek, a kapcsolódó informatikai igényeket is meghatározzuk.

A tervezési szakasz lezárását követően a megtervezett folyamatokat egy alaposan előkészített bevezetési projekt során implementáljuk.

EBPM

Enterprise–wide Business Process Management – Az egész vállalaton átívelő üzleti folyamatmenedzsment.

Az EBPM viszonylag új és kevéssé ismert módszertana az üzleti folyamatok átfogó menedzsmentjének.

Lényege, hogy a vállalat funkcionális egységein – vagy akár több együttműködő vállalaton –átívelő, keresztfunkcionális vagy mátrix – szerű működésben megvalósítandó folyamatok összességét szisztematikus és rendszerezett módon kezeli.

Az EBPM minden szempontból folyamatmenedzsment legmagasabb szintjét képviseli.

Megvalósításához elengedhetetlen a rendszerben történő gondolkodás a vezetőség szintjén, valamint, hogy minden, a folyamatokban résztvevő munkatárs bevonásra kerüljön az őt érintő folyamatok kalakításába és bevezetetésébe egyaránt.

Ennek köszönhetően a bevezetést követően lényegesen alacsonyabb mértékű belső ellenállással kell számolni, aminek köszönhetően az új folyamatok gyorsan, megfelelő hatékonysággal vezethetők be és működtetésük sem akad fenn.

BPR

Az üzleti folyamatok stratégiai szintű újratervezése akkor válik szükségessé, amikor az operatív folyamatok optimalizálása már nem vezet megfelelő eredményre szervezeti hatékonyság tekintetében.

E tevékenység azonban jóval több időt és erőforrást igényel, eredményessége viszont megkérdőjelezhetetlen és alapjaiban reformálhatja meg a vállalkozás működését.

Az Auditinfo Kft. stratégiai és operatív szinten is végrehajtja üzleti folyamatai újratervezését.

A rendelkezésre álló információk alapján elkészítjük a vállalat stratégiájához legjobban illeszkedő, a napi tevékenységeket is átfogó folyamatterveket, melyeket – egyeztetés mellett – implementálunk egy előkészített bevezetési projekt keretén belül.

Üzleti integráció

Az üzleti integráció a gyakorlatban az eltérő üzleti funkciók és különféle folyamatok egymáshoz való viszonyát illetve ezek egységes, az interdependeciákat messzemenőkig figyelembe vevő megközelítését jelenti.

Az üzleti integráció segítségével meghatározhatók és kezelhetők az egyes üzleti területek közötti kommunikációs, csapatmunka illetve keresztfunkcionális tevékenységek, éppen ezért mátrix struktúrában működő szervezetekben különös jelentősséggel bír.

Szolgáltatásunk keretében létrehozzuk a hatékony szervezeti együttműködés keretrendszerét, definiáljuk az integrációs projekt üzleti és IT igényét majd a gyakorlatban is bevezetjük a szükséges folyamatokat.

Minden érintett munkavállaló számára biztosítjuk a részvétel lehetőségét az integráció megteremtésében, valamint megfelelő oktatást is nyújtunk számukra.

Döntési folyamatok elemzése

A vállalati döntések többnyire komplex, nagy információigényű problémák megoldására irányulnak. Mivel a gyorsan változó üzleti környezet illetve a belső működés területei is kikényszerytik a gyors, határozott döntések meghozatalát, kiemelkedően fontos, hogy a felelős döntéshozókat megfelelő támogatással lássuk el döntéseik meghozatala során. A kor elvárásainak megfelelő döntéstámogató rendszerek (DSS – Decision Support System) segítséget nyújtanak a problémák meghatározásában, a döntéshozó rendelkezésére bocsátják a szükséges információkat, segítenek a környezet és a működés megfelelő elemzésében valamint a döntési modell kialakításában is. Megfelelő döntési modell és folyamat kialakítását követően meghatározhatóak az adekvát cselekvések és további döntési stratégiák is. Ennek köszönhetően a vállalati döntések folyamat egyszerűsödik és vagyobb biztonsággal hozhatóak meg korábban nagy kockázatot jelentő döntések is.

Az Auditinfo Kft. biztosítja a meglévő döntési folyamat elemzését, szükség szerinti újratervezését valamint a szükséges DSS rendszerek bevezetését is. A döntési hatékonyság mérésére olyan belső ellenőrzési rendszereket alakítunk ki, amelyekkel láthatóvá válnak a vállalati döntések közvetett és közvetlen hatásai, eredményei is.

Mindennek köszönhetően a döntési folyamatok gyorsabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá válnak, ami a vállalat eredményességében nagymértékű pozitív változást hoz.

Üzletszerzési lehetőségek

A hatékony értékesítési szervezet megléte az üzleti siker kulcsa.

Sok vállalkozás szembesül azzal a problémával, hogy bár terméke, szolgáltatása, sőt, marketingje is kiváló, az értékesítési eredmények mégsem igazolják vissza a fenti tevékenységek hatékonyságát.

Röviden, az értékesítés folyamata valahol elakad, ezért kevesebb szerződéskötés, értékesítés valósul meg.

E problémára jelent megoldást az értékesítési folyamatok magasszintű szervezése (presales, sales és aftersales tevékenységek definiálása) valamint a kollégák szakmai és folyamatszemléletű képzése.

A jól szervezett, hatékony értékesítési folyamatok nem csupán több bevételhez juttatják vállalkozását, hanem ügyfelei elégedettségét is növelik a pontos, ügyfélközpontú kiszolgálás kulturájának megteremtésével.

"

Ezért amennyiben úgy gondolja, hogy vállalkozása:

• Bár kiváló terméket, szolgáltatást nyújt, mégsem tud új ügyfelekhez jutni
• Meglévő ügyfelei nem teljesen elégedettek, magas az ügyfélelvándorlás
• Értékesítési szervezete nem a megfelelő hatékonysággal működik, értékesítő kollégái nem eléggé motiváltak
• A marketing oldalról jövő leadek túl nagy százalékát veszíti el szerződéskötés előtt

Úgy ajánljuk figyelmébe értékesítést támogató szolgáltatásainkat.

"

Mit nyújt vállalkozásának az Auditinfo Kft. értékesítést támogató szolgáltatása?

Z

Kialakítjuk vagy racionalizáljuk értékesítési szervezetét

Z

Definiáljuk és gyakorlatban is bevezetjük értékesítési folyamatait

Z

Igény esetén kiszervezett értékesítő csapatot biztosítunk akár projektszinten akár folyamatos igénybevétel formájában is

Z

Emeljük ügyfelei elégedettségét az értékesítési szervezet képzésével, ügyfélközpontú szemlélet és tevékenység meghonosításával

Kérdése van?

Magas szaktudással és tapasztalattal,
készséggel állunk rendelkezésére!
Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ne habozzon,
foglaljon időpontot!